123123 به زودی اندروید و ویندوز به هم می رسند
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 127
بازدید هفته : 1510
بازدید ماه : 1109
بازدید کل : 100177
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

به زودی اندروید و ویندوز به هم می رسند
چهار شنبه 2 بهمن 1392 ساعت 21:19 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

اینتل در سی ای اس حرف زیادی برای گفتن نداشت، اما ابر چیپ خود را معرفی کرد که با کمک کمپانی های اُ ای ام به زودی پی سی هایی که هر دو سیستم عامل را همزمان اجرا می کنند، می سازد.
ای ام دی و شریکش بلو استکس اما تکنولوژی را معرفی کرده اند که می تواند به صورت تمام و کمال اندروید را روی سیستم های پایه ویندوز، مثل تبلت ها و آل این وان ها و نوت بوک ها و پی سی ها اجرا کند.


خبرها حاکی از این است که اچ پی و لنوو و ایسوس، هر چه بیشتر به پخش دستگاه های پی سی با سیستم عامل اندروید نزدیک شده اند. در روزهای اخیر ایسوس، ترنسفورمر بوکهای دوگانه، خود را که هم ویندوز و هم اندرویدی اجرا می نمایند به بازار عرضه نموده است.
با وجود اجماع اینتل و ای ام دی و اچ پی و لنوو و ایسوس برای گسترش اندروید روی سیستم های دسکتاپ به نظر نمی آید که این مساله فقط تیری در تاریکی باشد. صاحب مشاغل مهم به این باور رسیده اند که در آینده اندروید نقشی مهم در بازار دسکتاپ ها بازی می نماید. به نظر می اید مردم هم طرفدار گوشی های دو سیستم عامله هستند.
اینتل هنوز کامل  نگفته چگونه می خواهد ویندوز و اندروید را بهم پیوند بزند، تنها مدل حال حاضر، ترنسفرمر بوک دوال ایسوس، می باشد که تنها با فشار یک کلید بین دو سیستم عامل سویچ می کند.
ای ام دی خیلی فراتر رفته، به گفته مدیر منابع و تحقیقات ای ام دی: "ویندوز و اندروید هر دو سیستم عامل های بالغی هستند که نیازهای میلیونها نفر را مرتفع می کنند." مصرف کنندگان دیگر نباید برای بهره برداری از محاسن و امکانات هر سیستم عامل بین دو اکوسیستم در رفت و آمد باشند، به همین خاطر ای ام دی و بلو استکس تجربه ای یکپارچه از سیستم عامل ها را برای کاربران فراهم می آورند. الان کاربران در کنار دسترسی به اپلیکیشن ها و بازی ها و ارتباطات و محتوا در موبایل دوست داشتنی خود، می توانند به برنامه های سنگین یا بازی های کیفیت بالای خود روی دستگاه ویندوز را اجرا نمایند.
بلو استکس اینکار را نه توسط یک ماشین مجازی بلکه با راه انداختن یک شبیه ساز اندرویدی بنام دالویک بر روی ویندوز انجام می دهد. این راهکار شاید بر روی سیستم های قدیم و ضعیف‌تر کند باشد اما روی سیستم های امروزی خوب جواب می دهد. مصرف کنندگان به لطف این ابداع ای ام دی حتی لازم نیست از محیط ویندوز هشت خارج شوند، می توانند اپلیکیشن های اندرویدی را روی خود ویندوز و تمام صفحه با استفاده از نیروی چیپست های گرافیکی ای ام دی انجام دهند. ای ام دی عقیده دارد مردم ویندوز را روی دسکتاپ ها و اندروید را روی تبلت ها می پسندند، پس باید فاصله این دو گونه محصول را از بین برد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار اندرویدی ، ،
:: برچسب‌ها: به زودی اندروید و ویندوز به هم می رسند,

آرشیو کامل نوشته های پیشین